Актуално

  • 18 септември 2024
    Инструкции за подаване на планове/отчети

    Уважаеми дами и господа,
    Детайлни стъпки за попълване на планове/отчети и работа с Платформата са описани в документ "Ръководство за докладване на напредъка от административните органи във връзка с адаптирането на информационните системи за работа с евро чрез специализирана уеб-базирана платформа", който е качен в секция Документи в Платформата.

    Обръщаме внимание на последователността на стъпките при подаване на отчет:

    При подаване на планове/отчети, използвайте Приложение 2 - Образец на план и отчет, който може да бъде намерен в секция Документи.След попълване на Приложение 2 - Образец на план и отчет, файлът следва да бъде конвертиран във формат .pdf и подписан с квалифициран електронен подпис от отговорно лице.Планове/отчети следва да бъдат подавани чрез Платформата в Портала за отчитане на напредъка.Ако Вашият АО липсва в падащото меню, моля изберете "Друга администрация". След обработка на подаденият от Вас отчет, липсващият АО ще бъде добавен в списъка и ще бъде достъпен за избор при следващо подаване на отчет.

    От 18.09.2024 г. включително, се приемат само отчети подадени през Платформата. Не изпращайте отчети по имейл!

    След успешно подаване на отчет в Платформата, получавате имейл известие. Ако подаденият от Вас отчет има нужда от корекция, ние ще се свържем с Вас.Ако имате допълнителни въпроси може да ги зададете по телефон до Помощен контактен център (0700 14 220) или онлайн в Портала за въпроси и отговори. Преди да зададете нов въпрос към Помощния контактен център по телефон или в Портала за въпроси и отговори, моля, уверете се, че вече не е публикуван отговор на същия или аналогичен въпрос.

    Благодарим за разбирането!